PopisNÁPLŇ PRÁCE: denně se potkávat se zajímavými lidmi a pomáhat plnit jejich sny, pracovat s nejnovějšími digitálními technologiemi a učit klienty, jak se používají naše aplikace, pomocí unikátního poradenského modelu radit klientům jak dobře hospodařit s penězi, neustále se zajímat o klienty a o to, jakou mají zkušenost s bankovními produkty a vymýšlet způsoby, jak tuto zkušenost obohatit, být aktivní a neustále zlepšovat své obchodní dovednosti
POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání (maturita) a chuť se zdokonalovat, komunikační dovednost, aktivní oslovení klienta, znalost používání sociálních sítí, zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, chuť pracovat v týmu
NABÍZÍME: 25dnů dovolené, 5dnů zdrav. volna, 2dny na charitu, plně hrazené stravenky 95Kč/den, příspěvek na penzijní a životní pojištění, příspěvek do Cafeterie, zvýhodněné podmínky na bankovních produktech
KONTAKT: telefonicky (9-15h), e-mailem Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěČeská spořitelna, a.s. - Moravská Třebová, nám. T. G. Masaryka 119/14, Město, 571 01 Moravská Třebová 1 Mzda minimálně22000 Kč Mzda maximálně25000 Kč Nastoupit od2019-04-15