PopisNÁPLŇ PRÁCE: denně se potkávat se zajímavými lidmi a pomáhat plnit jejich sny, pracovat s nejnovějšími digitálními technologiemi a učit klienty, jak se používají naše aplikace, pomocí unikátního poradenského modelu radit klientům jak dobře hospodařit s penězi, neustále se zajímat o klienty a o to, jakou mají zkušenost s bankovními produkty a vymýšlet způsoby, jak tuto zkušenost obohatit, být aktivní a neustále zlepšovat své obchodní dovednosti
POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání (maturita) a chuť se zdokonalovat, komunikační dovednost, aktivní oslovení klienta, znalost používání sociálních sítí, zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, chuť pracovat v týmu
NABÍZÍME: 25dnů dovolené, 5dnů zdrav. volna, 2dny na charitu, plně hrazené stravenky 95Kč/den, příspěvek na penzijní a životní pojištění, příspěvek do Cafeterie, zvýhodněné podmínky na bankovních produktech
KONTAKT: telefonicky (9-15h), e-mailem Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěČeská spořitelna, a.s. - Polička, Palackého nám. 184, Polička-Město, 572 01 Polička Mzda minimálně22000 Kč Mzda maximálně25000 Kč Nastoupit od2019-05-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-04-06T02:13:36

Společnost

Česká spořitelna, a.s.
  • Česká spořitelna, a.s.
  • Kontakt : Pavla Kosková
  • Telefon : +420 703 454 354
  • E-mail : pakoskova@csas.cz
  • Adresa : Česká spořitelna, a.s. - Polička, Palackého nám. 184, Polička-Město, 572 01 Polička

Klíčová slova

příspěvek

chuť

neustále

aktivní

zkušenost

pracovat

klienty

náplň

týmu nabízíme

samostatnost