PopisBaví vás organizování, administrativa a komunikace s lidmi? Zvládáte řešit několik věcí najednou a dokážete samostatně zvládat každodenní provozní výzvy? Pak je tato pozice přesně pro Vás.
Náplň práce: příprava smluv a dalších podkladů pro manažera,krátké výjezdy autem po Olomouci a okolí (prohlídky nemovitostí),práce v Excelu,zaučování nových kolegů v provozních činnostech,komunikace s kolegy,zákazníky a institucemi,zpracování úkolů zadaných ředitelem firmy,organizování firemních akcí, zadávaní inzerátů a reakce na ně
Požadujeme: řidičský průkaz, rychlé psaní na počítači, příjemné vystupování, samostatnost, skvělé komunikační schopnost, dovednost rychle se učit, dobrou znalost práce s počítačem (obzvláště s Excelem), dobrá orientace na internetu, pečlivost, pozitivní přístup a ochotu vždy pomoci, obchodní myšlení, časovou flexibilitu,zkušenost s vedením lidí nebo z realitního trhu výhodou
Nabízíme: po zkušební době možnost růstu mzdy (podle výkonnosti a samostatnosti), firemní telefon, PC, tarif, auto, možnost dalšího růstu v rámci organizační struktury firmy (i manažerské pozice),vhodné pro absolventy – vše Vás naučíme
Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěPetr Valenta - pracoviště, Erbenova 270/2, Nová Ulice, 779 00 Olomouc 9 Mzda minimálně20000 Kč Mzda maximálně22000 Kč Nastoupit od2019-05-01