PopisVÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání ekonomického směru;
praxe v oblasti ekonomiky a podnikových financí min. 3 roky;
orientace v podvojném účetnictví;
orientace v účetních standardech a postupech pro organizace, které nejsou zřízeny za účelem podnikání výhodou;
orientace v zákoně o DPH;
výborná znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel);
zkušenosti v oblasti administrace dotací a projektů ze SF EU, jejich organizací a řízením výhodou
výborné komunikační dovednosti;
schopnost samostatného rozhodování, organizační schopnosti;
schopnost a ochota pracovního nasazení, pečlivost, koncepční přístup;
znalost anglického jazyka min. na úrovni B1 výhodou
Pracovní náplň: ekonomika hospodaření přidělených nákladových středisek;
zpracování podkladů pro sestavení rozpočtu a odpovědnost za sledování a kontrolu hospodaření přiděleného úseku (dotační a vlastní zdroje);
spolupráce s odpovědnými útvary za administraci projektů při podávání žádostí o dotace ze SF EU (struktura rozpočtu, příprava procesů);
spolupráce při administraci projektů financovaných ze SF EU (vykazování, realizace, kontrola výdajů, vypořádání projektů);
tvorba a aktualizace postupů pro evidenci projektových výdajů v účetnictví, spolupráce na tvorbě metodických pokynů k řešení projektů;
konzultační činnost;
koordinace přípravy a příprava podkladů pro externí kontroly a audity ve spolupráci s odpovědným útvarem;
rozborová činnost a tvorba reportů
Nabízíme: zajímavou práci s možností profesního rozvoje;
perspektivu zaměstnání;
zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování;
zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené; 4 dny indispozičního volna; dotované stravování nebo stravenky; zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky; MS Office zdarma pro soukromé využití; dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod; možnost dalšího vzdělávání (jazykové a zaměstnanecké kurzy)

Nástup možný od: 1. 6. 2019 nebo dle dohody. Pracovní úvazek: plný. Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „PROJEKTOVÝ EKONOM REKTORÁTU“ na e-mail: nkursova@jcu.cz do 22.4.2019. Minimální vzděláníVysokoškolské SměnnostJednosměnný provoz PracovištěJihočeská univerzita v ČB - Rektorát, Branišovská 1645/31a, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice 5 Mzda minimálně30000 Kč Mzda maximálně35000 Kč Nastoupit od2019-06-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-04-09T02:01:58

Společnost

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
  • Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
  • Kontakt : Naděžda Kuršová
  • Adresa : Jihočeská univerzita v ČB - Rektorát, Branišovská 1645/31a, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice 5

Klíčová slova

projektů

office

min

pracovní

administraci

příprava

možnost

vzdělávání

výdajů

rozpočtu