PopisA11 z:8/4/2019
Náplň práce:
- správa aktuálních požadavků obchodního ředitele
- správa interní komunikace obchodního oddělení, zápis obchodních porad, zpracování pravidelných statistik, karty výrobků - správa a evidence změn.
- příprava vzorků dle potřeb obchodního oddělení
- správa cenových dohod zákazníků
- evidence a kontrola docházky obchodního oddělení
- ostatní administrativa dle potřeb obchodního oddělení.
Nabízíme:
- firemní stravování, firemní výrobky.
Kontakt telefonicky úterý a čtvrtek 8:00-12:00 hod., e-mailem viz výše. Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěPříborská 520, Místek, 738 01 Frýdek-Místek 1 Mzda minimálně25000 Kč Nastoupit od2019-04-08