PopisHlavní povinnosti:
zajišťování nových materiálů a poptávkových řízení, zakládání artiklů do systému a odpovědnost za pilotní dodávky; odpovědnost za komunikaci s dodavateli v zahraničí, podpora operativního nákupu, projektových manažerů, TPV a konstrukce; koordinace procesu zlepšování v oblasti nákupu s cílem hledat možnosti a nástroje jak zvyšovat efektivitu práce a zlepšovat spolehlivost a dostupnost materiálu; analyzovat možnosti optimalizace nákupních cen; spolupráce na reklamačním řízení s oddělením kvality

Naše představa o Vás:
SŠ /VŠ tech. nebo ekonom. směru; praxi v oblasti strategického nebo operativního nákupu; aktivní přístup k řešení nákupních úloh, motivace ke zlepšování a spolupráci; orientaci v oblasti stroj. technologií, materiálů a výkresů; znalost Aj (NJ); MS Office uživatelsky; Znalost programu Dialog 3000S výhodou; řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:
práci v moderní strojírenské společnosti; výkonové prémie; pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené
Současně s odesláním životopisu Vás žádáme o zaslání souhlasu se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze den 27.4.2016 a zákona č. 101/2000Sb., o ochraně osobních údajů pro účely účasti při výběrovém řízení na uvedenou pozici.

Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěBělotín 36, 753 64 Bělotín Mzda minimálně35000 Kč Nastoupit od2019-06-03

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-04-29T08:06:15

Společnost

TIGEMMA, spol. s r.o.
  • TIGEMMA, spol. s r.o.
  • Kontakt : Iveta Grešová
  • Telefon : +420 581 698 498
  • E-mail : iveta.gresova@tigemma.cz
  • Adresa : Bělotín 36, 753 64 Bělotín

Klíčová slova

oblasti

řízení

operativního

údajů

osobních

nákupních

zlepšování

odpovědnost

znalost

možnosti