PopisPožadujeme: Základní znalost grafických SW; Znalost Microsoft Office; Základní úroveň AJ (písemná forma); Samostatnost, spolehlivost; Praxe přípraváře / rozpočtáře výhodou
Náplň práce:
- Tvorba cenových nabídek, jednoduchých vizualizací
- Asistentka jednatelky společnosti - administrativa
Nabízíme: Mobilní telefon, notebook; Firemní teambuldingy; Fixní plat + bonusy; Zaměstnanecké slevy
Zaměstnanecké výhody: Bonusy - provize za prodej
Pracovní poměr na dobu určitou. Nástup dle dohody.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele telefonicky od 8:00 - 16:00 (PO - PÁ) nebo e-mailem Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěOFFICITY s.r.o. - ČB, Fr. Ondříčka 417/52, České Budějovice 2, 370 11 České Budějovice 11 Mzda minimálně25000 Kč Mzda maximálně28000 Kč Nastoupit od2019-04-09