PopisKontakt e-mailem nebo telefonicky 8-15hod

Požadujeme minimálně 3 roky oborné praxe v účetnictví. Znalost účetního programu GORDIC výhodou, schopnost samostatné i týmové práce, PC gramotnost (word, excel, outlook), odolnost vůči stresu, ochota, flexibilita, velmi dobré komunikační schopnosti, dobrý zdravotní stav podmínkou, trestní bezúhonnost, slušné vystupování, náplní práce bude vedení hlavní pokladny, kontrola vedlejších pokladen, účtování depozit a další administrativní agendy v ekonomickém odd. V případě zájmu zasílejte CV na e-mail: doubravova@csop10.cz.

Osobní příplatek ihned při nástupu, letní, zimní a čtvrtletní odměny, stravné, 5 týdnů dovolené, podnikové jesle, příjemné pracovní prostředí

Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěCentrum sociální a ošetřovatelské pomoci v Praze 10, příspěvková organizace - sídlo, Sámova 29/7, 101 00 Praha 10 - Vršovice Mzda minimálně20000 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2019-06-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-05-01T01:56:38

Společnost

Centrum sociální a ošetřovatelské pomoci v Praze 10, příspěvková organizace
  • Centrum sociální a ošetřovatelské pomoci v Praze 10, příspěvková organizace
  • Kontakt : Kateřina Doubravová
  • Telefon : +420 272 173 032
  • Adresa : Centrum sociální a ošetřovatelské pomoci v Praze 10, příspěvková organizace - sídlo, Sámova 29/7, 101 00 Praha 10 - Vršovice

Klíčová slova

práce

účtování

případě

odd

ekonomickém

agendy

administrativní

depozit

pokladen

zasílejte