PopisNáplň práce: komunikace se zákazníky e-shopů: telefonická, e-mailová, online chat, messenger atd., komunikace s velkoobchodními partnery, psaní produktových popisků, pomoc při vytváření marketingových kampaní, vsezóně pomoc se zaučováním a dohledem nad brigádníky.
Požadujeme: alespoň SŠ s maturitou, ideálně zkušenosti na pozici zákaznické podpory, ochota, motivace a schopnost učit se novým věcem, výbornou znalost českého jazyka, komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost.
Výhoda: zkušenosti s copywritingem nebo online marketingem.
Nabízíme: odpovídající platové ohodnocení, zázemí stabilní a úspěšné obchodní společnosti, práci v mladém a přátelském kolektivu, možnost platového růstu v případě dobrých výsledků a spolehlivosti, služební mobil s neomezeným tarifem pro služební i soukromé účely po zkušební době, nápoje zdarma - káva a čaj, firemní produkty po zkušební době s výraznou slevou.
Kontakt e-mailem.
Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěPod Kozím hrádkem 635, Měšice, 391 56 Tábor 4 Mzda minimálně17000 Kč Mzda maximálně21000 Kč Nastoupit od2019-04-26