PopisPROVOZNÍ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE

Pracovní doba:
12-ti hod směny, směnnost "krátký a dlouhý týden", 7:30 - 19:00 max. hod.
Tj. střídání 1 týden - středa, čtvrtek. 2 týden - pondělí, úterý, pátek až neděle.

PPROČ PRACOVAT PRO NÁS ? NABÍZÍME...
- dlouhodobou, stabilní a jistou práci s pracovní smlouvou na dobu neurčitou
- bohatý balíček zaměstnaneckých benefitů
- podporu a pomoc při zapracování

JE TO PRÁCE, PRO TOHO, KDO...
- se administrativní práce nebojí, má s ní zkušenosti
- umí pracovat s PC
- je časové flexibilní
- je odolný vůči stresu a rutině

CO BUDETE DĚLAT ? BUDETE....
- zajišťovat administrativní činnosti spojené s provozem skladu
- doplňovat data a dokumenty do IS
- evidovat zboží v systému, spravovat data, kontrolovat data

Oslovila Vás naše pracovní nabídka?

Zašlete Váš životopis na email: zamestnani@hortim.cz nebo volejte na tel. číslo 601 127 174.

PODÍVEJTE SE NA NÁS:
www.youtube.com – video „Vítej v týmu“
www.hortim.cz/cz/kariera/

Hortim-International, spol. s r o. je obchodně - logistická společnost, která se řadí mezi významné importéry a producenty ovoce a zeleniny, zásobující středoevropský trh.
Minimální vzděláníStřední odborné (vyučen) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěKšírova 242, Horní Heršpice, 619 00 Brno 19 Mzda minimálně18000 Kč Mzda maximálně22000 Kč Nastoupit od2019-06-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-04-30T11:29:26

Společnost

Hortim-International, spol. s r.o.
  • Hortim-International, spol. s r.o.
  • Kontakt : Hana Mudráková
  • Telefon : +420 601 127 174
  • E-mail : zamestnani@hortim.cz
  • Adresa : Kšírova 242, Horní Heršpice, 619 00 Brno 19

Klíčová slova

administrativní

týden

pracovní

pracovat

práce

data

provozní

nabídkazašlete

dataoslovila

kontrolovat