Na této pozici budete samostatně odpovídat za účetnictví, kontrolu, optimalizaci souvisejících procesů a projektů.
Nabízíme:
Samostatnou a odpovědnou řídící roli ve stabilní společnosti.
Práci v rodinné a kolegiální atmosféře.
Osobní a odborný rozvoj.
Atraktivní finanční ohodnocení.
Budete:
Vytvářet finanční plán a finanční reporting v souladu s finančním plánem společnosti.
Podílet se na strategickém řízení společnosti přípravou finančních a nákladových analýz apod.
Zodpovídat za vedení účetnictví (pohledávky, závazky, zásoby) a cash flow společnosti.
Připravovat měsíční a roční účetní závěrky.
Reprezentovat organizaci na jednáních s auditorskými, daňovými a účetními orgány, státními orgány a obchodními partnery.
Pravidelně komunikovat s vedením controllingu na úrovni koncernu a majiteli skupiny v Německu.
Řídit personální záležitosti, vč. HR a mzdové agendy.
Měl(a) byste:
Mít 5 let zkušeností na relevantní pozici se zkušeností s vedením lidí.
Mít zkušenost s účetními systémy.
Mít schopnost koncepčně přemýšlet a chuť pochopit a rozvíjet obchodní model.
Přemýšlet pragmaticky a dotahovat věci do konce.
Další informace:
Práce: plný úvazek
Nástup: Ihned nebo po domluvě
Benefity:mnoho zajímavých benefitů
Své CV zasílejte na mail:personalistika@logex.c Minimální vzděláníBakalářské SměnnostJednosměnný provoz PracovištěLogEx logistics s.r.o. - provozovna Hradec Králové, Piletická 486, Věkoše, 503 41 Hradec Králové 7 Mzda minimálně40000 Kč Mzda maximálně60000 Kč Nastoupit od2019-05-20