PopisPožadovaný profil:
• Min. SŠ vzdělání s maturitou, technický směr výhodou
• Velmi dobré uživatelské znalosti PC, především MS Office, a obsluhy kancelářského vybavení (tiskárny, skener, kopírka)
• Velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti
• Umění jednat s lidmi
• Ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání
• Zkušenost s předchozí administrativní činností - výhodou
• Organizační a komunikační schopnosti
• Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
Hlavní charakteristika pracovní činnosti:
• zajišťuje administrativní agendu útvaru správy povodí, přijímá přiřazenou poštu z centrální podatelny a vypravuje odchozí poštu a interní a externí zásilky
• vede a doplňuje informace v systému spisové pošty KRAB pro potřeby útvaru správy povodí,
• spolupracuje při evidenci majetku v rámci útvaru a při inventurách,
• vede evidenci DHM, DDHM a DDNM - vystavuje objednávky, převodky, výdejky, eviduje příjemky atd.,
• vede příruční archiv útvaru
• spolupracuje s podatelnou při přebírání přijaté a odeslané pošty útvaru 203,
• spolupracuje s ostatními útvary ředitelství státního podniku.
Bližší informace: Ing. Pavel Bíza, vedoucí útvaru správy povodí, kontakt tel. 541637308
Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěDřevařská 932/11, Veveří, 602 00 Brno 2 Mzda minimálně21000 Kč Mzda maximálně25000 Kč Nastoupit od2019-07-01