PopisPracovní náplň:
- externí zpracovávání účetních dokladů - vedení účetnictví kapitálových společností
- sestavování účetních výkazů a roční účetní závěrky
- zpracování daňových přiznání k DPH
- intrastat, statistické výkazy
- běžná administrativa

Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
- praktická zkušenost s komplexním zpracováním agendy účetnictví min. 3 roky
- orientace v účetních zákonech a předpisech
- zkušenost s vedením účetnictví v systému Money S3, S4 výhodou
- základy polského jazyka a anglického jazyka výhodou
- uživatelská znalost produktů MS Office
- samostatnost, přesnost, zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost

Nabízíme:
- práci ve stabilní, stále se rozvíjející účetní a daňové kanceláři
- pružnou pracovní dobu s možností občasné práce z domova
- pracovní ohodnocení odpovídající odvedené práci
- zaškolení a další školení zaměstnanců ke zvýšení kvalifikace
- samostatnou pracovní náplň s vysokou mírou zodpovědnosti
- příspěvek na penzijní pojištění, stravenky a další zajímavé benefity
- příjemné pracovní prostředí

Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěH&P Account Tax Consulting a.s. - Český Těšín, Havlíčkova 190/12, 737 01 Český Těšín 1 Mzda minimálně18000 Kč Mzda maximálně21000 Kč Nastoupit od2019-05-03

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-05-04T02:33:53

Společnost

H&P Account Tax Consulting a.s.
  • H&P Account Tax Consulting a.s.
  • Kontakt : Sylvie Michálková
  • Telefon : +420 595 170 232,775 579 585
  • E-mail : info@hpaccount.cz
  • Adresa : H&P Account Tax Consulting a.s. - Český Těšín, Havlíčkova 190/12, 737 01 Český Těšín 1

Klíčová slova

pracovní

účetních

účetnictví

účetní

práci

výhodou

zkušenost

min

jazyka

společností