PopisPrvní kontakt e-mailem: Bauerova.tereza@cz.sika.com
Požadavky:
- úspěšná předchozí zkušenost na pozici manažer prodeje, silný obchodní smysl;
- schopnost řídit prodejní procesy od prvotního plánu až k uzavření obchodního jednání;
- zkušenost s vedením, mentoringem, rozvojem a motivací týmu obchodních zástupců;
- prokazatelná oborová znalost v oblasti průmyslu / chemie, ideálně průmyslové chemie;
- silné prezentační a komunikační dovednosti, dynamická osobnost, orientace na výsledek;
- znalost AJ na úrovni rodilého mluvčího.
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti:
- zodpovědnost za dosažení prodejních cílů divize úspěšným řízením prodejního týmu;
- nastavení cílů, koučování a sledování výkonu pěti obchodních zástupců;
- navržení a implementace strategických obchodních plánů s cílem rozšířit zákaznickou základnu společnosti a zajistit její silnou přítomnost na ČR trhu, aktivní akvizice vhodných klientů v rámci Industry divize (automobilový a loďařský průmysl, montáž autobusů, nákladních automobilů a železničních vozidel, výroba sendvičových panelů atp.);
- prosazování politiky kvalitních a dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky;
- vytváření rozpočtu, reportů a prognóz pro management společnosti.
Zaměstnanecké výhody:
- zázemí silné a stabilní zahraniční společnosti globálního působení, zastoupení v téměř stovce zemí po celém světě;
- zajímavé mzdové ohodnocení odvislé od předchozích zkušeností, 13. plat a roční bonus;
- flexibilní pracovní doba, 25 dnů dovolené;
- stravenky;
- služební vůz i k soukromým účelům.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostPružná pracovní doba PracovištěBystrcká 1132/36, Komín, 624 00 Brno 24 Mzda minimálně90000 Kč Mzda maximálně110000 Kč Nastoupit od2019-06-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-05-07T03:33:52

Společnost

Sika CZ, s.r.o.
  • Sika CZ, s.r.o.
  • Kontakt : Ing. Tereza Bauerová
  • Telefon : +420 739 094 007
  • E-mail : Bauerova.tereza@cz.sika.com
  • Adresa : Bystrcká 1132/36, Komín, 624 00 Brno 24

Klíčová slova

obchodních

společnosti

cílů

divize

aktivní

vozidel

rozpočtu

zákazníky vytváření

klíčovými

vztahů