PopisNáplň práce: zpracování příchozích daňových dokladů, úzká spolupráce s účetním odd., zpracování nákupních objednávek v rámci operativního nákupu, komunikace s dodavateli, koordinace a vedení dokumentace, měsíční zpracování hlášení INTRASTAT, vedení a správa ročního výkazu o výdajích na ochranu životního prostředí, vedení výkazu o spotřebě paliv a energie, kontrola evidence náhradního plnění.

Požadujeme: aktivní znalost AJ/ NJ, znalost práce v MS Office, ekonomické a obchodní povědomí, zkušenosti a znalosti související s uvedenou pracovní náplní, zkušenosti z oblasti Automotive výhodou, zodpovědnost, pečlivost, časová flexibilita, odolnost vůči stresu.

Nabízíme: zázemí stabilní a rostoucí firmy, odpovídající zaškolení, menší pracovní kolektiv, možnost kariérního růstu a externích školení, stravenky 100 Kč/ den, 4 týdný dovolené a placené volno navíc, mzda dle zkušeností, nástup možný ihned.

Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostPružná pracovní doba PracovištěJiřice 251, 396 01 Humpolec Mzda minimálně25000 Kč Nastoupit od2019-06-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-05-08T03:10:44

Společnost

HOEKO - Automotive s.r.o.
  • HOEKO - Automotive s.r.o.
  • Kontakt : Miroslava Krumplová
  • Telefon : +420 565 650 392
  • E-mail : personalni@hoeko.cz
  • Adresa : Jiřice 251, 396 01 Humpolec

Klíčová slova

zpracování

vedení

zkušenosti

znalost

výkazu

pracovní

práce

náplní

vůči

rostoucí