PopisPrvní kontakt se zaměstnavatelem telefonicky každé úterý od 13:00 - 14:00 hodin.
Zodpovědnosti:
" provádět přípravu na účetní závěrky
" odpovědnost za rozvahu a zaúčtování výkazu zisku a ztráty
" pracovat v účetním systému
" výtvářet výkaz vlastního kapitálu, sledovat změny rezerv
" dělat kontroly k zajištění správnosti hlavní knihy
" podpora při auditu
" každodenní interakce s příslušným interním zákazníkem
Požadujeme:
" plynulá angličtina, plynulá polština
" relevantní pracovní zkušenost v dané oblasti
" znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
" schopnost analytického myšlení
" zodpovědnost, spolehlivost, dobré komunikační dovednosti, schopnost organizace vlastní práce
" chuť učit se nové věci, týmový přístup
Zaměstnanecké výhody: stravenky, cafeteria, flexibilni pracovni doba, T-Mobile vyhodny tarif, 2 sick days
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckými kartami Minimální vzděláníÚSV SměnnostPružná pracovní doba PracovištěHolandská 859/3, Štýřice, 639 00 Brno 39 Mzda minimálně30000 Kč Nastoupit od2019-06-01