PopisNaším cílem je poskytovat komplexní dopravní a logistické služby nad rámec očekávání. Rozvíjíme pozici leadera v regionu v oblasti komplexního portfolia poskytovaných služeb. Jsme atraktivním zaměstnavatelem s příjemným pracovním prostředím, moderním autoparkem a systémem řízení podporovaným aktuálními IT technologiemi.

PRACOVNÍK - CE LOGISTICKÉHO CENTRA / TRUTNOV

Požadavky

- MS Office uživatelská znalost
- Řidičský průkaz skupiny B
- AJ na komunikativní úrovni, min B2
- Organizační schopnosti
- Odolnost vůči stresu
- Časovou flexibilitu

Nabídka
- Pravidelní výuka AJ
- Stravenky
- Přátelský kolektiv
- Možnost karierního růstu

Pracovní náplň
- Zpracování zakázek v SAP
- Správa celního skladu
- Komunikace se zákazníky
- Objednávání dopravy
- Správa reportů
- Skladová evidence IN/OUT
- Zpracování a příjem kontejnerů
- Zpracování dokumentace k expedici

V případě Vašeho zájmu o naši inzerovanou pozici nám neváhejte zaslat váš životopis na email: info@kmosek.com. Těšíme se na Vaše reakce. Mgr. Petr Kmošek (HR Interim manažer) Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěŽitná 541, Poříčí, 541 03 Trutnov 3 Mzda minimálně21000 Kč Mzda maximálně24000 Kč Nastoupit od2019-07-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-05-22T17:46:31

Společnost

INEX SPEDITION s.r.o.
  • INEX SPEDITION s.r.o.
  • Kontakt : Petr Kmošek
  • Telefon : +420 605 733 267
  • E-mail : info@kmosek.com
  • Adresa : Žitná 541, Poříčí, 541 03 Trutnov 3

Klíčová slova

zpracování

správa

pozici

naším

objednávání

zákazníky

komunikace

skladu

celního

sap