PopisNáplň práce:
vedení pokladní agendy (práce s hotovostí), účtování došlých faktur službového charakteru, účtování bankovních operací, spolupráce při zpracování měsíčních závěrek a roční účetní závěrky.
Požadujeme:
min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření,
praxi min. 2 roky na obdobné pozici,
dobrou znalost podvojného účetnictví a daňových předpisů ve vazbě na účetnictví (orientace v DPH, dani z příjmů a účetních standardech),
dobrou znalost práce na PC, MS Office (především MS Excel),
pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, pracovitost,
samostatnost, ochotu učit se novým věcem, loajalitu.
Nabízíme:
zázemí stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí,
zajímavé finanční ohodnocení dle dosaženého stupně vzdělání a délky praxe,
5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna,
zajímavou práci, možnost seberealizace,
odborné vzdělávání, profesní rozvoj,
pestrý sociální program – např. zaměstnanecké stravování za atraktivní cenu, příspěvek k penzijnímu připojištění ve výši Kč 500,- měsíčně, zvýhodněný vstup do wellnesscentra, výhody spojené s poskytnutím karty Sphere Card, odměny u příležitosti pracovního výročí.
Nástup možný ihned, své životopisy zasílejte na adresu personalista@laznetrebon.cz. Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostPružná pracovní doba PracovištěLázeňská 1001, Třeboň II, 379 01 Třeboň Mzda minimálně25000 Kč Nastoupit od2019-06-01