PopisNaším cílem je poskytovat komplexní dopravní a logistické služby nad rámec očekávání. Rozvíjíme pozici leadera v regionu v oblasti komplexního portfolia poskytovaných služeb. Jsme atraktivním zaměstnavatelem s příjemným pracovním prostředím, moderním autoparkem a systémem řízení podporovaným aktuálními IT technologiemi.
Logistik distribučního centra
Požadavky
- MS Office uživatelská znalost
- Řidičský průkaz skupiny B
- AJ na komunikativní úrovni, min B2
- Organizační schopnosti
- Odolnost vůči stresu
- Časovou flexibilitu
Nabídka
- Pravidelní výuka AJ
- Stravenky
- Přátelský kolektiv
- Možnost karierního růstu
Pracovní náplň
- Zpracování zakázek v SAP
- Správa celního skladu
- Komunikace se zákazníky
- Objednávání dopravy
- Správa reportů
- Skladová evidence IN/OUT
- Zpracování a příjem kontejnerů
- Zpracování dokumentace k expedici
V případě Vašeho zájmu o naši inzerovanou pozici nám neváhejte zaslat váš životopis na email: info@kmosek.com. Těšíme se na Vaše reakce. Mgr. Petr Kmošek (HR Interim manažer) Minimální vzděláníStřední odborné (vyučen) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěŽitná 541, Poříčí, 541 03 Trutnov 3 Mzda minimálně21500 Kč Mzda maximálně23000 Kč Nastoupit od2019-07-01