PopisPracovník na této pozici je prvotní kontaktní osobou mezi IT oddělením a koncovým uživatelem při řešení incidentů (problémů). Nahlášené incidenty eviduje, provádí prvotní analýzu incidentu a vše zaznamená na Helpdesk portál. Nahlášené incidenty se snaží řešit primárně samostatně, dle znalostí a dovedností, případně s dopomocí zkušenějších kolegů, nebo zcela předává řešení problému na další úroveň řešitelů.
Jelikož se jedná o pracovníka, který primárně komunikuje s uživateli, očekáváme zákaznický přístup a analytické myšlení - schopnost získat všechny potřebné informace, vedoucí k nalezení příčiny problému a jeho řešení. Prvotní přidělený rozsah práce bude závislý na schopnostech kandidáta a bude se rozšiřovat. Pokud půjde o absolventa, začneme s uživatelskou podporou, údržbou periferií, zabezpečení (antivir) a dále pak postupné zaškolování a rozšiřování zodpovědností.

NÁPLŇ PRÁCE:
o Pracuje v týmu IT (1 vedoucí, 2 administrátoři a 1 pracovník podpory )
o Administruje Helpdeskový portál
o Zprostředkovává prvotní kontakt s uživatelem - provádí prvotní analýzu problému
o Zaznamenává incidenty a výsledky analýzy do Helpdeskového portálu
o Řeší Helpdeskové incidenty dle svých znalostí a schopností
o Provádí uživatelskou podporu a školení uživatelů
o Instaluje, spravuje a provádí údržbu přidělené části IT infrastruktury a operačních systémů
o Provádí podporu výrobních technologií - ruční skenery, dotykové terminály
o Má na starosti správu počítačů, tiskáren a dalších zařízení, monitoring IT infrastruktury, kontrolu denních záloh
o Drží pohotovostí dle rozpisu mimo pracovní dobu
o Spolupracuje při implementaci a kontrole bezpečnostní politiky v TRCZ
o Podílí se na designu a implementaci nových IT technologií k zabezpečení bezporuchového provozu IT systémů v TRCZ
o Zastupuje činnosti ostatních pracovníků IT oddělení v jejich nepřítomnosti

POŽADUJEME:
o Vzdělání technického směru (VŠ nebo SŠ) se zaměřením na ICT (vhodné i pro absolventy)
o Technický rozhled v oblasti IT, u absolventů počítáme se zaškolením a postupným zapracováním
o Znalost OS Windows
o Zkušenosti se základní konfigurací PC a instalací SW
o Dodržování směrnic, postupů a standardů
o Komunikativní AJ (úroveň B2)
o Silné analytické myšlení, proaktivnost a systémový přístup
o Schopnost systematicky řešit incidenty a projekty
o Organizační a komunikační dovednosti, zákaznický přístup
o Samostatnost, odpovědnost a ochotu učit se novým věcem

NABÍZÍME:
o stabilní zázemí v mezinárodní společnosti napojené na prestižní skupinu Toyota Group, v první úrovni dodavatelů v automobilovém průmyslu
o odpovídající školení
o příležitost profesního a karierního růstu
o možnost pracovat s nejnovějšími technologiemi na zajímavých projektech pro významné automobilky
o mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti a významu práce
o férová firemní kultura
o zaměstnanecké benefity (dotované stravování, příspěvky na penzijní připojištění a životní pojištění, dovolená navíc, závodní lékařská péče, příspěvky na rehabilitaci)

Způsob prvního kontaktu e-mailem.
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostPružná pracovní doba PracovištěPrůmyslová 1165, 410 02 Lovosice 2 Mzda minimálně30000 Kč Mzda maximálně38000 Kč Nastoupit od2019-09-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-05-25T01:57:00

Společnost

TRCZ s.r.o.
  • TRCZ s.r.o.
  • Kontakt : Jaroslava Matoušková
  • Telefon : +420 416 421 201
  • E-mail : jaroslava.matouskova@trcz.cz
  • Adresa : Průmyslová 1165, 410 02 Lovosice 2

Klíčová slova

incidenty

prvotní

dle

pracovník

zákaznický

primárně

znalostí

problému

úroveň

myšlení