PopisPožadujeme:
" Důvěryhodnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost
" Organizační schopnosti, logické myšlení
" SŠ vzdělání
" Znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni
" Dobrou znalost MS Office - Word, Excel, Outlook
" Zkušenost s informačním systémem SAP výhodou
Náplň práce:
" Příjem objednávek, termínování a uvolňování objednávek
" Vyřizování požadavků centrální logistiky a obchodního oddělení v anglickém jazyce
" Řízení výroby stojanů a kitů
" Zodpovědnost za správné a úplné vychystání zboží dle objednávek
" Příprava pomocných materiálů a tisk polepek
" Vystavování požadavků na nákup.
Zaměstnanecké výhody:
Elektronická stravenková karta, svozová doprava z Děčína a České Kamenice, 25 dní dovolené, po roce zaměstnání 4 dny sick days a příspěvek na penzijní připojištění. Roční odměny.
Kontakt: telefonicky v době 7:00 - 15:30 hod., popř. e-mailem
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěAMANN s.r.o. - 01 (sídlo), Dolní Chřibská 170, 407 44 Chřibská Mzda minimálně25000 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2019-09-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-05-28T01:56:11

Společnost

AMANN s.r.o.
  • AMANN s.r.o.
  • Kontakt : Lenka Bartošová
  • Telefon : +420 412 359 152
  • E-mail : lenka.bartosova@amann.com
  • Adresa : AMANN s.r.o. - 01 (sídlo), Dolní Chřibská 170, 407 44 Chřibská

Klíčová slova

znalost

objednávek quot

požadavků

karta

stravenková

výhody elektronická

nákup zaměstnanecké

vystavování

polepek quot

tisk