PopisNÁPLŇ PRÁCE: řízení reklamačních procesů se zákazníky, monitoring, vyhodnocování a návrhy nápravných a preventivních opatření k řešení snížení zmetkovitosti plastových dílů, implementace nápravných opatření, prosazování zájmů zákazníků v oboru automotive
POŽADAVKY: výborná znalost AJ, SŠ/VŠ technického směru, pokročilá znalost procesů v rámci kvality (PPAP, FMEA, 8D, …), znalost norem kvality (ISO, VDA, TS, …), dobré komunikační a vyjednávací dovednosti, praxe v oboru automotive výhodou
NABÍZÍME: zázemí stabilní české společnosti, dobré mzdové ohodnocení v závislosti na zkušenostech, firemní vzdělávání, dotované stravování, dodatková dovolená a další benefity
KONTAKT: e-mailem
Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěStarohradská 47, Dolní Předměstí, 572 01 Polička Mzda minimálně30000 Kč Mzda maximálně45000 Kč Nastoupit od2019-07-01