PopisVznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
- dosáhla věku 18 let
- je způsobilá k právním úkonům
- je bezúhonná
- ovládá jednací jazyk
Další požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu se zaměřením na management, ekonomii nebo veřejnou správu – podmínkou
- praxe v řídící pozici min. 2 roky – podmínkou
- praxe min. 1 rok ve veřejné správě - podmínkou
- znalost správního řádu, zákona o obcích, zákona o úřednících, zákoníku práce a tiskového zákona – výhodou
- orientace v problematice krizového řízení, cestovního ruchu a organizačních záležitostí – výhodou
- anglický jazyk nebo německý jazyk na komunikativní úrovni - výhodou
- schopnost spolupracovat v týmu
- spolehlivost, ochota k práci, flexibilita, pracovní nasazení a časová nezávislost
- komunikační, řídící a organizační schopnosti
- morální předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě
- řidičské oprávnění skupiny B – výhodou
- znalost práce na PC – Word, Excel, Internet
- splnění předpokladů pro výkon některých funkcí ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb., (lustrační osvědčení)
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí následující doklady:
- strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Přihlášku můžete doručit následovně:
• prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
• prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, oddělení řízení lidských zdrojů, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
Obálka musí být vždy označena zn.: „VŘ – VEDOUCÍ ODBORU KANCELÁŘ PRIMÁTORA“.
Platové zařazení: 11. platová třída, dle příslušných platových předpisů
Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Prostějov
Termín pro podání přihlášky: do 13. 6. 2019
Předpokládaný nástup: červenec 2019, příp. dle možností vybraného uchazeče
Bližší informace o pracovním místě podá Ing. Blanka Vysloužilová, MBA, tajemnice MMPv, tel. č. 582 329 705 nebo Mgr. Zdeňka Bendová, personalistka MMPv, tel. 582 329 162.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Minimální vzděláníBakalářské SměnnostPružná pracovní doba Pracovištěnám. T. G. Masaryka 130/14, 796 01 Prostějov 1 Mzda minimálně21480 Kč Nastoupit od2019-07-01