Popisfixní nástupní plat 25 000 do 30 000 Kč/měsíc
Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou. Podmínkou aktivní znalost italského jazyka na úrovni B2, slovem i písmem.
(Součástí pohovoru bude komunikace v cizím jazyce). Dobrá znalost práce s PC (MS Office, Internet).
Komunikativnost, samostatnost, pečlivost. Schopnost práce v týmu.
Co je náplní práce: Klientský servis pro zahraniční zákazníky, kontrola objednávek, řešení reklamací a vrácení zboží a další
administrativní činnost. Denní písemná i telefonická komunikace se zahr. obchodními partnery. Komunikace napříč společností
(sklady, logistika, marketing, atd.) Pomoc při organizaci marketingových akci, možnost služební cesty.
Co nabízíme: zajímavou práci a příležitost k profesnímu rozvoji, denní využití cizích jazyků, zaškolení
do interního systému, podporu při zaškolení napříč firmou.
Pracovní doba: od 8:00 do 16:30, možnost home office.
Jazykové kurzy přímo v místě pracoviště.
Parkoviště přímo v areálu firmy.
Sleva na firemní výrobky/služby a další bonusy po zapracování.
Nástup možný ihned.
Pozice vhodná i pro absolventy.
Kontakt: Bonešická Jolana- životopisy zasílat na email: jolana.bonesicka@tomket.com -
tel. 00 420 727 962 858 Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěTOMKET, s.r.o. - pracoviště České Budějovice, Pražská tř. 16/213, České Budějovice 3, 370 10 České Budějovice 10 Mzda minimálně25000 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2019-06-01