Náplň práce:
· vedení běžné agendy zákazníků v interních systémech firmy
· komunikace se zákazníky a koordinace servisních prací podle jejich potřeb
· zajišťování prezentace a propagace společnosti MIDGARD Networks s.r.o.
Požadavky:
· schopnost samostatné práce a ochota se učit nové věci
· rutinní znalost kancelářské práce na PC
· bezchybná čeština slovem i písmem
· příjemné vystupování a jednání s lidmi
Co dále oceníme:
· kladný vztah k technologiím a zájem o počítače, telekomunikace atd.
· předchozí zkušenosti se samostatným vedením administrativy
· ŘP sk. B a vlastní auto
Co Vám nabízíme:
· 15.000 Kč/měs. + příspěvky, bonusy, provize a placené přesčasy
· práce na HPP s možností zkráceného úvazku
· vánoční odměny
· příspěvek na nákup mobilního telefonu 2000 Kč ročně
· možnost výhodného tarifu na volání a data pro vás i vaše rodinné příslušníky
Kontakt: Zašlete váš strukturovaný životopis včetně motivačního dopisu na email ridka@midgard.cz Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěMIDGARD Networks s.r.o. provozovna, Manž. Curieových 657, Nové Dvory, 674 01 Třebíč 1 Mzda minimálně15000 Kč Nastoupit od2019-07-01