Popismísto výkonu práce : Bruntál

zařazení v platové třídě: 9.-10.

Předpoklady pro výkon funkce :
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
- dosáhla věku 18 let
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk

Další požadavky:
- vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, obor regionální rozvoj, cestovní ruch, management nebo marketing výhodou
- praxe min. 2 roky v cestovním ruchu příp. lázeňství nebo obdobných oblastech nebo projektovém řízení
- znalost AJ nebo NJ a polského jazyka na komunikativní úrovni
- orientace v dotační politice ČR a EU
- všeobecný přehled a orientace v Bruntále a okolí
- uživatelská znalost práce na PC, MS Office, sociálních médiích, WWW
- komunikační dovednosti a příjemné společenské vystupování, časová flexibilita, cílevědomost, kreativita, organizační schopnosti, vysoké osobní nasazení, schopnost samostatně i týmově pracovat
- řidičský průkaz skupiny "B" (aktivní řidič/ka)
- při výběrovém řízení prezentace vlastní představy o rozvoji cestovního ruchu na Bruntálsku - prezentace max. 15 minut, ve vazbě na "Strategický plán rozvoje města Bruntálu 2018 - 2023", konkrétně "Koncepci rozvoje cestovního ruchu města Bruntálu."

Charakteristika vykonávané pozice:
Pořádání akcí v oblasti cestovního ruchu, prezentace na výstavách, veletrzích apod.
Spolupráce a koordinace aktivit a procesů v oblasti regionálního rozvoje a cestovního ruchu v rámci města, mikroregionu a s dalšími subjekty činnými v cestovním ruchu, včetně zajištění souladu s celostátními a krajskými strategiemi. Spolupráce s informačními centry v oblasti Bruntálska, spolupráce na informačním systému, který sdružuje okolní obce v oblasti cestovního ruchu, kultury, sportu, kulturního dědictví a společenských akcí.
Návrh a tvorba propagačních materiálů, příprava webových prezentací. Realizace turistických produktů a programů, vyhledávání a řízení spolufinancování jednotlivých oblastí s využitím grantů a dotací, komunikace s médii.


Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- návrh koncepce rozvoje cestovního ruchu na Bruntálsku v rozsahu max. 2 strany formátu A4

Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days a další benefity.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostPružná pracovní doba PracovištěNádražní 994/20, 792 01 Bruntál 1 Mzda minimálně25000 Kč Mzda maximálně35000 Kč Nastoupit od2019-08-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-06-06T02:48:59

Společnost

Město Bruntál
  • Město Bruntál
  • Kontakt : Podatelna
  • Telefon : +420 554 706 111
  • E-mail : posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
  • Adresa : Nádražní 994/20, 792 01 Bruntál 1

Klíčová slova

ruchu

cestovního

oblasti

rozvoje

prezentace

řízení

vzdělání

města

dobu

bezúhonnost