PopisVAŠE NÁPLŇ PRÁCE
•řídíte sklad náhradních dílů
•zajišťujete nákup náhradních dílů, jeho plánování a evidenci příjmu a spotřeby
•spolupracujete při vedení archivu centrální údržby
•zajišťujete tvorbu standardů autonomní a profesní údržby (čištění + mazání)
•spolupracujete při zajišťování projektů a při zavádění TPM.

POŽADAVKY NA VÁS
•SŠ ve strojírenském oboru, vhodné i pro absolventy
•využijete znalost PC - MS Office na uživatelské úrovni, znalost SAP je pro Vás výhodou
•také znalost AJ je pro Vás výhodou
•využijete řidičské oprávnění skupiny B
•oceníme Vaši samostatnost, technické myšlení, pečlivost a otevřenost k získávání nových informací.

NABÍZÍME VÁM
•možnost se samostatně realizovat a prodat svou práci ve stabilní, prosperující nadnárodní společnosti
•technické vybavení a zaškolení
•vzdělávání v souladu s osobními i podnikovými potřebami
•možnost využití profesních vědomostí, odborný rozvoj a kariérní růst
•mzdové ohodnocení a benefity v souladu s podnikovými pravidly.

MÍSTO VÝKONU PRÁCE
•Šumperk, prac.doba 6:00-14:00 hod

MOŽNÝ NÁSTUP
•ihned, případně dle vzájemné domluvy.

PRACOVNÍ SMLOUVA
•na dobu určitou, po zapracování možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěUničovská 905/2, 787 01 Šumperk 1 Mzda minimálně20000 Kč Nastoupit od2019-07-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-06-12T01:57:01

Společnost

Dormer Pramet s.r.o.
  • Dormer Pramet s.r.o.
  • Kontakt : Silvie Prachařová
  • Telefon : +420 583 381 261
  • E-mail : personalistika@dormerpramet.com
  • Adresa : Uničovská 905/2, 787 01 Šumperk 1

Klíčová slova

znalost

náhradních

podnikovými

dobu

souladu

náplň

společnosti technické

využití

potřebamimožnost

osobními