• SŠ (VŠ) vzdělání ekonomického směru
• znalost podvojného účetnictví příspěvkových organizací
• znalost daňové problematiky
• praxe v oblasti evidence majetku výhodou
• uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel)
• morální a občanská bezúhonnost
Pracovní náplň:
• evidenci a účtování DHM, DDHM
• zpracování dokladové inventarizace majetkových účtů
• vedení číselníku inventárních úseků
• účtování dalších účetních agend (vzájemná zastupitelnost s ostatními pracovnicemi)
Nabízíme:
• práci v perspektivním kolektivu
• možnost dalšího rozvoje
• celou řadu zaměstnaneckých benefitů v oblasti financí, služeb a volnočasových aktivit
Informace k pozici:
• pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
• práce vhodná i pro absolventy
Platové rozpětí:
• odvíjí se dle počtu let započitatelné praxe tj. od 17 600,- Kč do 26 500,- Kč. Platové rozpětí je uvedeno bez osobního ohodnocení a dalších nárokových i nenárokových složek platu
Nástup: dohodou
Profesní životopisy zasílejte elektronicky na adresu vedoucí Oddělení operativní evidence paní Dagmar Kristkovou, e-mail: kristkova.dagmar@fnbrno.cz
Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěJihlavská 340/20, Bohunice, 625 00 Brno 25 Mzda minimálně17600 Kč Nastoupit od2019-07-01